Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047300755 |
Schoonmaakdienstverlening is een vakgebied dat de afgelopen decennia sterk is geprofessionaliseerd. Niet vreemd als je bedenkt dat de schoonmaaksector tot de meest dynamische industrieën behoort in termen van banencreatie.Management van schoonmaakdienstverlening benadert deze branche vanuit een managementoptiek. De auteur biedt zowel een kritische beschrijving van de feitelijke gang van zaken als een visie op mogelijke alternatieve benaderingen.Aan de orde komen facilitaire inkoop, uitbesteding en (her)aanbesteding, behoeftespecificatie, selectie van leveranciers, contractbeheer, kwaliteitsmanagement en certificatie. Ook de Europese stand van zaken met betrekking tot de schoonmaakbranche krijgt ruimschoots aandacht. Het boek geeft een compleet beeld van een sector die een grote werkgelegenheid kent.ERRATUMIn het boek staat een verkeerde versie van de pagina 'Over de auteur'. Kijk bij de productpagina van dit boek (www.budh.nl) onder inhoudsopgave voor de juiste versie.