Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047004097 |
Dr. Edward de Bono wordt beschouwd als een internationale autoriteit op het gebied van conceptueel denken. In deze everseller verheldert hij op een originele manier alle ingewikkelde besluitvormingsprocessen. Door vanuit zes verschillende invalshoeken naar een probleem te kijken, komt u sneller tot een duidelijke oplossing. De invalshoeken worden verbeeld door zes verschillende denkhoeden: -De witte hoed: 'puur' denken, in de vorm van feiten, cijfers en informatie. -De rode hoed: 'warm' denken, dus op basis van emotie, vermoedens en intuïtie. -De zwarte hoed: 'de advocaat van de duivel', waarom iets niet zou kunnen functioneren. -De gele hoed: helderheid en optimisme, constructieve bijdragen, kansen zien. -De groene hoed: vruchtbaarheid en groei, niet oordelen maar uitbouwen. -De blauwe hoed: afstandelijk en gecontroleerd denken, systeemdenken Volledig herziene editie van Zes denkende hoofddeksels.